measurement-evaluation-assessment-and-tests-1-638

Ορισμένα από τα διαγνωστικά-αξιολογητικά εργαλεία τα οποία χρησιμοποιεί το επιστημονικό προσωπικό του Κέντρου μας είναι:

  • Α ΤΕΣΤ, Ανιχνευτική Δοκιμασία Σχολικής Ετοιμότητας για παιδιά Νηπιαγωγείου
  • Πως αντιλαμβάνομαι τον εαυτό μου
  • Διαγνωστική Εξέταση της Βοστώνης για την Αφασία
  • Εργαλείο Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης για Παιδιά με Αυτισμό
  • Λίστα Αξιολόγησης Αναπτυξιακού Προφίλ Επικοινωνίας και Συμβολικής Συμπεριφοράς για Βρέφη και Παιδιά έως 2 ετών
  • Ερωτηματολόγιο Δυνατοτήτων και Δυσκολιών
  • Ελληνική Κλίμακα Αξιολόγησης της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής/ Υπερκινητικότητας
  • Τεστ Αναγνωστικής Ικανότητας
  • Λίστα Αξιολόγησης Ετοιμότητας για το Νηπιαγωγείο
  • Test νοημοσύνης Raven
  • Ανιχνευτικό ερωτηματολόγιο για την Αισθητηριακή Ολοκλήρωση και Ρύθμιση
  • Κλίμακα Αξιολόγησης της Συμμετοχής παιδιών και εφήβων
  • Διαγνωστικά Φυλλάδια για τις Μυολειτουργικές Διαταραχές
  • Τεστ ανίχνευσης Αναπτυξιακής Διαταραχής Ψυχοκινητικού Συντονισμού 4-8 ετών
  • Κλίμακα ΑΞιολόγησης  Δεξιοτήτων Παιδιών Προσχολικής Ηλικίας
  • Ερωτηματολόγιο για το Σύνδρομο Άσπεργκερ
  • Φωνολογικό Τεστ Ανίχνευσης Δυσλεξικής Συμπεριφοράς
  • Αθηνά Τεστ
  • Σημασιολογικοί Σύνδεσμοι
  • Δοκιμασία Πληροφοριακής και Γραμματικής Επάρκειας
  • Ανιχνευτικό ερωτηματολόγιο για τις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές
  • Ανόμιλο 4
  • Grooved Pegboard Test
  • Rey-Osterrieth Complex Figure Test
  • Εργαλείο Ανίχνευσης των Επιτελικών Λειτουργιών
  • Εργαλείο Ανίχνευσης και Διερεύνησης της Προσοχής και της Συγκέντρωσης
  • Ανιχνευτική Δοκιμασία Μαθηματικής Επάρκειας
  • Ψυχομετρική- Διαφορική Αξιολόγηση παιδιών και εφήβων με Μαθησιακές Δυσκολίες
  • Modified Taylor Complex Figures
  • Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς
  • Son Rise Program
  • Εκπαιδευτικό Λογισμικό για αξιολόγηση και παρέμβαση

Το Κέντρο μας ανανεώνει και εμπλουτίζει το υλικό του και ενημερώνεται για τις νεότερες εκδόσεις των εργαλείων.

Το Κέντρο μας χρησιμοποιεί όλα τα παραπάνω εργαλεία ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε παιδιού κατά την διάρκεια της αξιολόγησης. Ο ρόλος μας δεν είναι διαγνωστικός. Αν θα θέλατε μία διάγνωση, το καλύτερο θα ήταν να επισκεφθείτε έναν αναπτυξιολόγο.